You're beautiful in youre way, God makes no mistakes



Hejsan! Det var ett tag sen jag bloggade nu. Har fullt upp med massor av andra saker men försöker hinna med ändå haha ;) . Under de veckor som har gått utav sommarlovet så har jag gått i sommarskola eftersom jag tyckte själv att jag behövde jobba upp mitt betyg i matte. Träffade mycket roligt folk där som jag hoppas fortsätta träffa. Från onsdag till måndag sov jag över med Alexander och vi hittade på massor av roliga saker. I Fredags fixade vi saker inför Bodaborg som vi var på i lördags .. philip kom även över till oss. Lördagen blev galet lyckad och tillsammans med mami, Alexander, Elias, Nathalie så fixade vi 16 banor .. vilket är jättebra. Igår åkte jag ifrån uddevalla runt 6 och mötte upp patricia och Jennifer. Vi drog hem till Patricia och spelade, åt, snackade osv . Skulle egentligen varit med och tältat med med de och julia, isa, Vicki men eftersom jag lovat Evelyn att träffas så åkte jag hem till henne där hon och Marcus var. Vi drog oss ut för att möta upp Artjom, Leon då vi det bjöds på mycket skratt och fotboll. Just nu sitter jag och degar framför datorn eftersom jag är så sjukt trött, får la se vad som händer senare. puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vart är tröjan köpt? :)
Du brukar väl använda lösögonfransar vart köper du dom och vad använder du för lim? :)
Svara gärna i ett inlägg så snart som möjligt.

ps, du har en jättebra blogg och är verkligen sjukt fin!!

2012-07-06 @ 14:16:51
Postat av: Evelina kosterhed

Åhgud vad fin du är då!! Vart har du köpt tröjan?! Skulle blivit sjukt glad. Suta inte blogga, skit fin är du, din kille borde vara stolt.

2012-07-15 @ 12:38:58
URL: http://kosterhedevelina.blogg.se
Postat av: Evelina kosterhed

Åhgud vad fin du är då!! Vart har du köpt tröjan?! Skulle blivit sjukt glad. Suta inte blogga, skit fin är du, din kille borde vara stolt.

2012-07-15 @ 12:38:59
URL: http://kosterhedevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0