I LOVE YOU FOR A THOUSAND YEARS

Gokväll alla fina! Min dag har varit helt underbart skön för att vara en tisdag som vanligtvis brukar suga. ;) Kolla här : Kommer till skolan och har hemkunskap då vi också får glass, sen fysik gör några uppgifter och sedan ska vi kolla på Mr. Beans semester? , lunch, jätteintressant so lektion, matte chill med Erik, (Svenska min redovisning som jag fick B på) Sedan film. Efter allt ''skolarbete'' möter jag upp Alexander  och vi drar oss hem emot mig och bara har det allmänt bra. älskar dig hjärtat. ♥ 

NU = PLUGG ! :D kul.. eller?


Kommentarer
Postat av: alexx jansson

älskar dig också hjärtat, är så stolt över dig min fina! puss på dig! :* <3

2012-05-29 @ 22:47:42
Postat av: hanna

Vart har du köpt det linnet du har på dig?

skit snyggt! :)

2012-05-31 @ 20:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0