Sexy?

Någonting jag verkligen skulle vilja börja i är luftpistolsskytte! För jag och några vänner vart iväg och skulle pröva på det ett lov. Ni vet det brukar ju finnas en broschyr som man får ifrån skolan och vi hade inget för oss en dag så vi bestämde oss för att skjuta. Och det visade sig tillslut vara en tävling på cluben där jag kom 2:a med ett poäng ifrån att vinna.. och det som var så speciellt kul var att personen som vann hade gått i skytte i flera år då det också hade varit ca 100 pers som hade försökt sig på detta och det var första gången för mig. De kallade mig naturbegåvning och de som höll i det vart alldeles paffa då de försökte få mig att börja. Kanske är dags nu? Vore väl också fett hett att kunna säga att man kan hanskas med ett vapen + det är crazzeee kul.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HETT SOM FAN, ''kan hanskas med ett vapen'' tror killarna skulle digga detta stort :D

2012-05-21 @ 02:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0