20:21

Hejsan! Sitter och bloggar ifrån min nya dator denna gången. wii as glad eftersom jag fick den i konfirmations present, så julia är fett lycklig just nu. Iallafall så är det ju torsdag vilket betyder att jag slutade 12.20 i skolan och det är sjukt gött som vanligt. Har dock fortfarande ont i huvudet vilket är jättejobbigt, but life goes on anyway. Jag ska om en stund sätta mig ner och börja plugga svenska istället för vi har prov på olika ordklasser imorgon. De närmsta dagarna har jag mått sådär tack vare migränen då det  speciellt i tisdags var som värst och jag pratade med Alexander i mobilen och sa att jag mådde dåligt. Sen 1 timme senare blir jag väckt av att någon börjar pussa på mig och där sitter världens goaste som också har köpt mitt favorit ''godis'' . love u ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0