Alexander Robert Jansson

Innan du börjar läsa detta sätt på denna låten! :

Jag är så över glad att jag har en kille som är så sjukt underbar som du!
Det finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag älskar dig hjärtat. DU är den dröm som blivit sann och jag inser nu att det är verkligheten och inget annat. Vår kärlek är så enormt gigantisk så jag inte ens kan prata om den utan att börja gråta fullt ut i lyckotårar.
Med dig kan jag vara precis den jag är och den jag vill vara.
Med dig kan jag springa barfota ute mitt i natten utan att bry mig. Med dig kan jag äta pommes frites med kebabsås utan att bry mej om att du sitter och stirrar förfullt på mig. Med dig kan jag hoppa studsmatta mitt i natten. Med dig kan jag kyssas hur länge vi än vill bara för vi kan och båda vill. Med dig kan jag gå på bio utan att ens åka till själva biosalongen, för min favoritfilm är att kolla på dig. Med dig kan jag festa hela natten och ha så sjukt kul. Med dig kan jag mysa hela dagen och natten lång utan att få panik över att bara chillat hela dagen och inte hittat på något speciellt.. för det är fel!!! allt med dig är så speciellt!!!. Med dig kan jag flumma sönder utan att skämmas för min sjukt dåliga humor för att vi har samma ur usla skämt men tillsammans blir det as kul. Med dig känner jag mig så galet trygg och vet att du jämnt är där och stöttar mig i alla situationer och hjälper mig för att det ska bli så bra som möjligt eftersom du jämnt sätter mig i förstahand  Och framför allt kan jag prata om exakt vad som helst med dig och du bryr dig lika mycket även om jag skulle börja diskutera om en sten som jag såg påväg hem eller prata om något så viktigt nära döden och du skulle lyssna på var enda litet ord, oavsett ämne.

Det känns som en romantisk film duvet? Varje gång jag stiger av bussen i Uddevalla eller när du kommer med bussen hit till Trollhättan och jag inprincip rusar fram till dig, hoppar upp i din famn och bara kysser dig för jag känner av hela mitt hjärta att det är de ända rätta för mig eftersom jag vill vara med dig, BARA DIG, helst hela tiden om jag fick bestämma själv. Sen när vi står där och jag känner att mitt hjärta går i 700 slag/s känner jag då ditt hjärta dunka i takt med mitt eget och det är den allra bästa känslan. Detsamma när du berättar hur mycket du älskar mig och båda ligger o gråter glädjetårar, det är fucking kärlek på allvar utan konsekvenser. 
Varje gång jag ser ditt namn komma upp på displayen då när du skriver eller ringer mig ler jag som om jag vunnit 1000 000 kronor, all glädje liksom bara hoppar på mig som om jag vore studsmattan remember? 
Jag hoppas att du ler just nu för det gör jag, av att ens tänka på den luften du andas ler jag fullständigt. Tillsammans är vi oslagbara. 
ps. de vackra rosorna står väldigt fint på mitt nattduksbord tillsammans med våra stenar TRO,HOPP och KÄRLEK.

You, Me and ed .

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ÄLSKLING, DEN 7 MAJ NITONHUUNDRANITTIOSEX FÖDDES EN ÄNGEL VID NAMN ALEXANDER ROBERT JANSSON. HA VÄRLDENS BÄSTA DAG NU OCH HA FETT MYCKET KUL GUBBEN. du är bland det bästa som har hänt mig, Jag älskar dig verkligen och bryr mig så oerhört mycket om dig. Du har samma betydelse som musiken för mig och mitt liv bygger på musik och det är verkligen något jag älskar. Är så stolt över dig min going. Varje stund med dig känns som en Disney film, bara du och jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Damn va fina ni är tillsammans :D <3 kramisar

2012-05-07 @ 11:24:46
Postat av: Isabelle

Herregud vad söta ni är och super fin text julia!! ❤

2012-05-07 @ 16:19:18
URL: http://isabelleandersson.blogg.se/
Postat av: anonym

otroligt söta tsm ! <3:)

2012-05-07 @ 18:20:01
Postat av: felicia

asså jag dör vad fina tillsammans!

<3

2012-05-07 @ 21:01:26
URL: http://feliciajaking.blogg.se/
Postat av: Abbie

borde kanske inte skriva detta men det där var ärligt talat en av dom absolut finaste kärlekstexterna jag någonsin läst , åh! ni är för söta!

2012-05-07 @ 21:34:05
Postat av: Angelica <3

årets absolut finaste par! :D kram

2012-05-07 @ 21:48:49
Postat av: Alice

Grattis till er båda! Konfan och Födelsedagen pussar o kramar ;)

2012-05-07 @ 21:50:46
Postat av: Anonym

Jag känner dig inte, men den här texten gör mig gråtfärdig, det låter som ni är det bästa och finaste paret i världen!

2012-05-08 @ 20:41:22
Postat av: Anonym

Hur länge har ni varit tillsammans nu? ;) fett sötaste

2012-05-09 @ 14:30:32
Postat av: ronja

gud vad fin text, det är sjukt vad fina ni är tillsammans Julia! <3

2012-05-13 @ 12:15:13
URL: http://ronjawaras.blogg.se/
Postat av: Anonym

aww, gu så söta ;) <3

2012-05-15 @ 19:50:23
Postat av: lisa

så himla fina är ni tillsammans!! kram :)

2012-05-17 @ 14:50:13
URL: http://lisaalinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud jag dör vad söta ni är! vacker text julia :D

2012-07-06 @ 13:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0