Godmorgon!

Hejsan, vaknade för en stund sedan och är just nu hemma hos min underbara vän Ninni. Spenderade även Hela dagen och natten med henne. Igår Åkte vi till Liseberg ca 10 på morgonen och kom hem runt 12 på natten. Riktigt värd dag med mycket skratt, glass, mat, skräck och många sjukt roliga turer med bästisen. ;)  Vi träffade även på Idol kändisen Tony Weseth.. ooh tuff tjej haha! Idag fyller Ninni 16 år så grattis till henne. Så jag ska umgås med henne och kanske träffa Alexander och Jesper senare.. Vi får se.
 


Juste.. Min pojkvän har börjat blogga igen... samma adress som vanligt. Glöm inte det. Älskar dig hjärtat!


Kommentarer
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Vad händer i helgen? :) Kramisar Carro

2012-07-13 @ 23:47:32
URL: http://quiethell.myshowroom.se/
Postat av: Ninni

Tack Julia, vi hade jätte kul. jag är alltid där för dig. :D

2012-07-14 @ 05:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0