Godnatt alla fina!


Hejsan, kom precis hem ifrån mina kusiner där jag och resten av min familj /släkt har spenderat kvällen med massor av mysiga stunder.. vi har suttit och spelat många roliga spel .. ätit gott osv. Riktigt värt. Sen resten av dagen har jag varit med Patricia, eftersom vi går i dans så har vi nu dansat 20 timmar på 4 dagar. Åh, det är så galet kul att jag saknar det varje gång jag lämnar danssalen haha ;) . Hör av mig imorgon eftersom det är fallens så ska jag iallafall ut och träffa massor av goa folk. Längtar! Natti ♥
 
 
 
 
Riktigt fina ord ..

What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad går du i för dans? :)

2012-07-20 @ 14:45:03
Postat av: Victor Norbäck

trevlig blogg det här, godnatt xD

2012-09-23 @ 21:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0