Härliga dagar

Vaknade kl 3?!  haha ;)
I Söndags hade vi ju sista uppvisningarna som sagt och mötte upp Jessica efteråt på Resecentrum enligt henne, eller ah.. Torget som det nu egentligen va...busigt. haha
Efter det så åkte jag, Daniel, Jessica hem och fixade oss för att sedan möta upp Patricia och dra oss ner mot fallensdagar. Där vi  skulle träffa Nizze, Viktor, Toli men det började regna så vi höll ut ett tag, men sen kom spöregn och vi tog bussen hem till Patricia. Det blev en as mysig kväll och istället för att bli dyblöta så stannade vi inne ochh spelade, åt gott och flummade massor. Sen sov vi hemma hos mig och vaknade tidigt eftersom jessica skulle hem till Alingsås. Då passade jag och Patricia på att sova också för att sen möta våran vän Alex på resecentrum ifrån Göteborg. Idag har jag knappt gjort någonting alls är hyfsat sjuk tror jag, bara chillat vid datorn i sängen, snackat i telefon och goaste Fju har sjungt för mig också haha ;) nu ska jag ta mig en huvudvärkstablett + halstablett eftersom vi ska ha spelkväll med släkten. 


Kommentarer
Postat av: Shanice

Riktigt fin! Saknar dig, måste höras snart <3
puss på dig.

2012-07-24 @ 22:28:53
Postat av: Anonym

är inte du och alex tsm längre? :o

2012-07-25 @ 17:01:45
Postat av: jessicaolsson - Joyyes

men de va inte mitt fel, de va bussens fel.. :(
haha du ska va glad att jag hamna i trollhättan iaf ;) <3

2012-07-25 @ 17:58:27
URL: http://Joyyes.blogg.se
Postat av: wilma din kusse

hejj julia fina bilder kramis wilma din kusse ;) :)

2012-08-24 @ 22:40:31
URL: http://juliasunnerberg.blogg.se
Postat av: C-J

Såg att du bloggar på Nattstad nu, men ville ändå säga att du e verkligen så himla vacker och söt <3 Magiskt utseende <3 Du har verkligen fått det finaste utseendet man kan få =)

2012-09-01 @ 02:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0