I want this for the rest of my life, i'm all yours



Hejsan! Först måste jag bara be om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Ska bättra mig när jag kommer hem. ;) Jag hoppas ni mår bra, för det gör jag.. har aldrig mått bättre än nu. Lätt att räkna ut varför? Iallafall så ska jag packa färdigt nu eftersom vi åker vid 1 för att hämta upp väldens bästa kille i Uddevalla, därmed hoppa in i duschen + fixa mig. Sen tar det några timmar att åka till Daftö. Men stället är tydligen 5 stjärnigt. Sen börjar vi väls känna oss som hemma och checkar in på stället. Alexander ska också få sin present idag och han är fett nyfiken, bara och hoppas att allt blir lyckat. Ha en bra helg så hörs vi när jag kommer hem om inte innan. ;)

Kommentarer
Postat av: felicia

Sjukt snyggt julia! vart fixade du ditt hår?

<3

2012-06-10 @ 16:40:45
URL: http://feliciajaking.blogg.se/
Postat av: ..

Hejsan!

Vi har en blogg som heter allyouneedisus.blogg.se

Fin blogg, är du sugen på ett bloglovin´byte kanske ?

Våran mejladress är [email protected]

2012-06-10 @ 21:26:11
URL: http://allyouneedisus.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej, vad fick alex ??
och jag tycker du ska ha mer videoinlägg :)

2012-06-25 @ 11:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0