I think I gonna stay here for the rest of my life

Godmorgon! vaknade nyss och ska närsom hoppa in i duschen -sköönt √ sen när jag har gjort mig iordning osv så ska jag och mamma ta en liten shoppingtur och senare är planen att hoppa på bussen direkt till Uddevalla för att träffa min älskling. Han var även här igår, vart galet mysigt. Ja iallafall utöver det så för vi bara se vad som händer under dagen/natten, ha en go dag.. för det tänker jag ha hihi ;) Btw. så kanske vi gör videoinlägget idag så håll utkik babes..


Kommentarer
Postat av: Amanda

du är så förbannat vacker. :D



puss

2012-05-12 @ 11:31:32
Postat av: Simon

Galet snygg ;)

2012-05-13 @ 20:56:56
Postat av: Elina

åh gud , så jävlaa vackeer !!

2012-05-27 @ 22:25:23
URL: http://nattstad.se/eliiina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0