jobb ikväll

Hejsan sötnosar! Jag bytte designen alldeles nyss och ny header är också på g, så denna är bara tillgänglig.. just sayiN. ;)Är så glad över att det gick o ändra inläggen för jag har stört mig grovt på de.
Jag mår faktiskt heller inte så bra idag eftersom jag har huvudvärk. Så jag stannade hemma ifrån skolan och hoppas att jag orkar ta mig till turbin ikväll då jag ska jobba. Är faktisk inte sugen alls har egentligen lust att bara stanna hemma och mysa framför en lång romantisk film.. men alltid kul att träffa folk som sagt. Så jag får ta en naproxen och dra mig dit ikväll känner jag haha. Har ni några planer för kvällen?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Finaste julia :D

2012-05-04 @ 12:29:44
Postat av: elizia

Så fin! :)

2012-05-04 @ 21:45:55
URL: http://elizius.blogg.se/
Postat av: Felicia

Finfina Julia!:D

2012-05-05 @ 16:40:13
Postat av: Anna

Hade du gått på turbin om du inte hade fått jobb där? Kramm

2012-05-09 @ 14:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0