Mysig dag med bästa!


Hejsan! Först vill jag bara påpeka att jag och alexx satt i tio minuter för att fixa det ''riktiga'' videoinlägget och sen trycker vi på ladda upp osv.. och nu när jag kommer hem ser jag att det har uppstått ett fel som det står och ''videon går inte att publicera. Blir bara så jävla förbannad på sånt. Men dagen började iallafall med att jag vaknade och fixade mig, sen kom alexander hit och vi gick ut för att egentligen köpa glass men vi kom tillslut fram till att båda var hungriga. Så vi gick bort mot Sibylla för att beställa och det vart riktigt gott. Sedan efter en trevlig matstund/pratstund tog vii en promenad hem igen, gjorde videoinlägget, myste och sedan var det dags att jag skulle åka till bandet så pappa körde hem honom. Tack för en jättebra dag älsklingen min ♥

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha orka att jag går in på en random blogg oså är alexx med på en bild...

2012-05-31 @ 20:58:28
URL: http://www.nattstad.se/beccilito

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0