00:18


Satt nyss och kollade på filmen Hamilton med Daniel, värmde nuggets och bara glodde på tv. as gott! Resten av kvällen har jag suttit framför datorn och samtidigt pratat i telefon med bla. Erik och Patricia. jag vaknade även hyfsat tidigt idag och fortsatte kika på filmen som jag somnade framför igårnatt ''new years eve'' en jättemysig film samtidigt som jag väntade på att Alexander skulle komma hit den lille busen. Jag känner att jag mest bara har suttit och chillat de senaste dagarna men det är tack vare mitt förbaskade huvud som jag inte har ork till att fara runt som en galning som jag egentligen brukar göra fram och tillbaka. Är lite smått söndagsirriterad för att det är skola imorgon då jag också ska ha utvecklingsamtal och jag är lite smått nervös, men det blir nog bra ändå. Fast man får ju tänka positivt eftersom det är sommarlov strax och vi är lediga torsdag/fredag/måndag wiiiii.
Nu ska jag bara fylla i mina uppgifter på unikum så blir det att dejta sängen och dunka musik tills jag somnar, godnatt! ;)

Kommentarer
Postat av: Felicia

så fin!

2012-05-14 @ 14:02:06
URL: http://feliciajaking.blogg.se/
Postat av: elizia

finaste tjejen!

2012-05-14 @ 18:30:46
URL: http://elizius.blogg.se/
Postat av: Ellen

Du är så fin Julia! Verkligen, jättevacker! kärlek till dig <3

2012-05-14 @ 18:48:03
Postat av: Ninni

du är vacker, julia

2012-05-15 @ 21:38:36
Postat av: Albiiin

Sjukt snygg, pianisten!

2012-05-16 @ 16:23:27
Postat av: Alexandra

Gör flera videoinlägg också ;)

2012-05-17 @ 15:07:16
Postat av: JULIA

helt sjukt va fin du är!

2012-05-19 @ 00:42:31
URL: http://juliau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0