påväg ut

Go kväll! är helt slut efter att ha pluggat så mycket idag! Ifall jag ska berätta en hemlighet så är jag väldigt dålig på matte och fick spendera dagen tillsammans med matteboken & min älskling. BRA kombination tycker jag faktiskt... och eftersom alexx är galet duktig på matematik så hjälpte han mig massor.. ment to be -right? Sen så har jag städat, myst ute på balkongen med en bok som jag ska skriva om. Har ni varit ute idag? för det har varit fett varmt, jag kollade förut och det var tydligen hela 26 grader ute -Tjena sommarn :D Nu är iallafall planen att träffa Erik och bara umgås. Vi tänkte gå ut och bara sätta oss ner och prata.. har också funderingar på att gå bort mot Sibylla. Ha en riktigt bra kväll, så hörs vi kanske senare. 


 

image description




Kommentarer
Postat av: Amanda

Jättevacker är du tjejen :D hur länge har du och alexx varit tillsammans nu? kram

2012-05-21 @ 02:24:10
Postat av: Anonym

Har du naturligt platt hår? du är jättefin btw :D

2012-05-21 @ 12:29:18
Postat av: Lova

snygg julia! :D

2012-05-27 @ 19:45:08
URL: http://lovaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0