i wanna grow old with you

Trevligt inlägg där p! ;) Känns nästan som att mina vänner / Pojkvänn är påväg att ta över min blogg så... nej nu fan! haha.
Min Lördag har varit helt underbar, då jag vaknade tidigt imorses med Patricia och  gjorde mig iordning för att åka med bussen till Alexanders släktkalas. Och som tur träffade jag Albin på bussen och vi satt och snackade om allt mellan himmel och jord. Dock blev det ändrade planer så kalaset blev förflyttat och vi stannade hemma hos hans pappa istället eftersom de också hade folk som skulle komma dit till kvällen. Så min dag/kväll blev fylld av MASSOR av mat, skratt, pussar och pratstunder ;) . Tog sedan bussen 00.10 för att komma hem igen där papi hämtade upp mig. Just nu sitter jag här hemma och har precis gjort mig massor av tomatsoppa.. känner att det har blivit lite väl mycket mat denna dagen.






Kommentarer
Postat av: Albin

Fett snygg är du julia! :D

2012-05-20 @ 23:25:01
Postat av: Anonym

Vacker bruuud

2012-05-21 @ 02:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0