Du måste flytta på dig!

Hejsan! Hann inte blogga igår så skriver nu ikväll istället. ;) Igår så var hela klassen på rättegång i vänersborg och det vart riktigt intressant. Sen åkte jag och Evelyn ut och köpte glass och gick ut för att sola på gräset nedanför mig. Efter det så gick vi även till gymet och tränade i en och en halv timme + jag sprang också efteråt vilket vart riktigt sköönt. Var för längesen jag tränade och nu är det dags att köra igång igen tycker jag. Var också tvungen att träna på sång och band låtarna tills idag då vi hade 2 konserter pga att det är N3 veckan. Efter konserterna så gick jag och mami ut för att shoppa, vi åt även ute vilket blev väldigt nice. Resten av dagen har inprincip bara spenderats med Alexander och vi har tagit det lugnt i solen, promenerat, pratat och allmänt haft det jättebra. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Röker du?!?!?! :O

2012-05-24 @ 01:49:17
Postat av: sara

kan inte du lägga upp nåt klipp där du sjunger? :)

2012-05-24 @ 23:25:28
Postat av: Anonym

Röker du??

2012-05-25 @ 06:15:28
Postat av: Simon

Vad hände med att du aldrig skulle börja röka julia då! :D haha

2012-05-25 @ 12:09:01
Postat av: Emilia

Neeej du får inte börja röka jullan :( föresten måste du lägga upp när du sjunger tycker jag.Din blogg är bäst kram ;)

2012-05-25 @ 12:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0